צווי סגירה כנגד 13 כנסיות של מסתננים בדרום תל אביב

"גם אני גר פה בשכונה. גם אני בן אדם. יש פה 50,000 איש כמוני. איך יודעים אם אנחנו פליטים או מהגרי עבודה? הממשלה צריכה לבדוק אחד אחד. אני גר כאן כי כאן אני יכול לגור באלף שקל. אם יתנו לי מעמד פליט ואוכל לעבוד, אשלם 3000 ואגור בהרצליה. אני בן אדם. מגיע לי חינוך ובריאות"
איתי גדסי 3 Comment on צווי סגירה כנגד 13 כנסיות של מסתננים בדרום תל אביב

זנדברג: "נמצאים אתנו כאן 5 ח"כים ממפלגת השלטון. איך יכול להיות שמדינת ישראל מתעלמת שנים מהחצר האחורית שלה שהפכה לאזור אסון לאומי" • גרמן: "הפתרון במדיניות ממשלה והשקעה בשכונה וגם בפליטים"

"גם אני גר פה בשכונה. גם אני בן אדם. יש פה 50,000 איש כמוני. איך יודעים אם אנחנו פליטים או מהגרי עבודה? הממשלה צריכה לבדוק אחד אחד. אני גר כאן כי כאן אני יכול לגור באלף שקל. אם יתנו לי מעמד פליט ואוכל לעבוד, אשלם 3000 ואגור בהרצליה. אני בן אדם. מגיע לי חינוך ובריאות"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כנגד 13 כנסיות בדרום תל אביב יש היום תביעות לסגירה, כך דיווח, רובי זוף, סמנכ"ל עיריית תל אביב לוועדת הפנים בסיור של הוועדה בדרום תל אביב.

את הסיור יזם יו"ר הוועדה, ח"כ אמסלם לאור פניות תושבים. "מטרת הסיור להתרשם", אמר ח"כ אמסלם, "התושבת הוותיקה סופיה, אותה פגשנו בחדר המדרגות ההרוס שלה תמצתה באוזנינו את מסכת חייה ואת הסיטואציה הקשה אליה הגיעה. מדובר בבעיה מורכבת. אנו נכנס את הוועדה בתחילת מושב הקיץ כדי לדון בה. יש כאן שתי סוגיות – סוגיית הזרים וסוגיית התושבים. יש גם סוגיית הממשלה ויש סוגיית העיריה. הדהים אותי לשמוע שבעבר הממשלה הביאה לכאן אוטובוסים עם מהגרים, אבל מרגע שהם נחתו כאן, גם הממשלה וגם העירייה צריכות להיות חלק מהפתרון. זו בעיה אזרחית קשה. נוציא מכתבים למשרדי הממשלה הנוגעים לדבר לאסוף לוועדה נתונים. אקיים רצף דיונים בנושא עד שאראה כיוונים לאן המדינה רוצה ללכת. הממשלה בשיתוף העירייה חייבות להוביל את המהלך, הדורש הרבה עבודת מטה".

ח"כ תמר זנדברג: "נמצאים אתנו כאן 5 ח"כים ממפלגת השלטון. איך יכול להיות שמדינת ישראל מתעלמת שנים מהחצר האחורית שלה שהפכה לאזור אסון לאומי, שצריך היה להכין לה תוכנית שיקום לאומית? אחרי ההזנחה הזו נציגי מפלגת השלטון היו צריכים לקבל תביעה לדין וחשבון נוקב. זוהי תוצאה של מדיניות של נסיגה והזנחה מכוונת זה שנים. עוול על עוול".

ח"כ יעל גרמן: "הפתרון במדיניות ממשלה והשקעה בשכונה וגם בפליטים".

ח"כ אמיר אוחנה: "אני מלווה שנים את המאבק. התושבים כאן באמת עוברים גיהינום. אנחנו ראינו את השכונה אחרי שעשתה גבות, שפם ושחי. ביום יום אנשים כאן מפחדים לצאת מהבתים. 80% ממעשי האלימות כאן מבוצעים על ידי מסתננים, בעיקר מעשי שוד. יש גורמים שעומדים מאחורי כל ניסיון להוציא את המסתננים מכאן. יש מי שעותר לבג"ץ בכל פעם שחוק המסתננים עולה. אני קורא למשרד הפנים לבדוק, וכל מי שנכנס שלא כחוק, צריך לצאת".

ח"כ אורן חזן: "כל פעם מספרים סיפורים ושום דבר לא קורה. אין לכם מקום פה. באמתלה של זכויות אדם מנסים להגן עליהם. לאזרחי תל אביב אין זכויות אדם? זה אזור מוכה אסון. זו לא צרה של דרום תל אביב, זו הצרה שלנו. אנחנו השלטון, אבל אם לא נמשול ונבצע, הביקורת תהיה כלפינו. הדרך היחידה היא לא לפחד. אני פונה לראש הממשלה – עשית צעד ענק עם הגדר, אבל זה רק תחילת התהליך".

עו"ד יגאל עברי, מייצג תושבים בהתנדבות: "העיריה מחזיקה את "מסילה" שפועלת נגד התושבים. אנחנו עושים פעילות נגד יוזמה של עיריית תל אביב להקצות 3-4 בניינים למעונות יום ומרכזים חינוכיים לילדי מסתננים בלי להתייעץ עם התושבים. אנו נוקטים אמצעים משפטיים".

עמנואל ימני, נתין זר: "גם אני גר פה בשכונה. גם אני בן אדם. יש פה 50,000 איש כמוני. איך יודעים אם אנחנו פליטים או מהגרי עבודה? הממשלה צריכה לבדוק אחד אחד. אני גר כאן כי כאן אני יכול לגור באלף שקל. אם יתנו לי מעמד פליט ואוכל לעבוד, אשלם 3000 ואגור בהרצליה. אני בן אדם. מגיע לי חינוך ובריאות".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    יפי הנפש יעשו הכל לדאוג להם – רק לא על חשבון בנוחיות האישית של עצמם

  2. 1

    ~ שתיסגרנה כל הכנסיות בארץ-ישראל וכל המסגדים – כולם עושים שרות איום ונורא לעם-ישראל – ויותר מכך, אשמים בזדון-לבם ותאוות-הממון וההון והשלטון שבמוחם היהודים בשלטון מדינת-ישראל, שמאפשרים כך ומכרו את המדינה לאויבינו הערבים והנוצרים – אבוי לעם-ישראל, שנענש על חטאים ופשעים מזעזעים, שיהודים, עוכרי-ישראל עושים למעלה ממאה שנים של זדון ואכזריות כנגד בני-עמם-ישראל 🙁 !!!!